مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1397 ساعت 14:402018-05-12سياسي

پایان کار جشنواره بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال


چهارمین جشنواره بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال با حضور مسئولان استانی و کشوری و اهالی فرهنگ و هنر ضمن معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این آیین گفت: تبریز با اتکاء به نیروهای اثرگذار فرهنگی و هنری و این جریان زاینده آمادگی برگزاری رخدادهای مهم کشور و جهان را دارد.

محمد محمدپور افزود: انتخاب تبریز 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی بستر و شرایطی را فراهم آورده تا در حوزه های مختلف برنامه های متنوع و نوآورانه ای در سطح استان اجرا شود و امیدواریم این شروع در همه ی عرصه ها تدوام داشته باشد و همه ی مدیران استانی و کشوری همت و اراده ی خود را به این امر مهم معطوف بگردانند تا جایگاه اصلی تبریز در کشور و جهان نمایان تر شود.

وی تاکید کرد: تبریز 2018 با همراهی و همدلی همه مدیران و مسوولان و مردم می تواند معرف شایستگی های تبریز و آذربایجان در عرصه های مختلف باشد.

وی گفت: دهمین جشنواره رسانه های دیجیتال از رویدادهای اثرگذار در سطح کشور است و برگزاری این جشنواره در تبریز نشان از ظرفیت و پتانسیل استان در این حوزه دارد.

محمدپور تصریح کرد: در استان ما به واسطه نیروی انسانی کارآمد، ظرفیت های گسترده ای در همه عرصه ها وجود دارد و تبریز با اتکاء به این نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار جشنواره بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال

پایان کار جشنواره بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال