مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 ساعت 06:352018-05-13فناوري

اقدام یوتیوب برای کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیو


کاربران اندرویدی یوتیوب از این پس قادر خواهند بود تنظیمات این شبکه اجتماعی را به صورت خودکار بر روی یادآوری فراغت از تماشای بی وقفه ویدیو تنظیم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، شبکه اجتماعی یوتیوب بدون شک بزرگترین پلتفرم تماشای آنلاین ویدیو در جهان به شمار می رود و در طول سالهای اخیر فعالیت خود، توانسته است میلیون ها کاربر و عضو فعال را به سمت و سوی خود بکشاند.

گوگل بعنوان شرکت توسعه دهنده نرم افزار و اپلیکیشن کاربردی یوتیوب، به تازگی در جریان رویداد Google I/O 2018 اعلام کرده که قصد دارد به منظور افزایش سلامت و بهبود کیفیت زندگی کاربران در عصر دیجیتال، قابلیت سلامت دیجیتال یا Digital Wellbeing را به جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود یعنی اندروید P اضافه کرده است.

این ویژگی به کاربران دستگاههای الکترونیکی همچون گوشی های هوشمند این امکان را می دهد تا از اعتیاد و استفاده بیش از حد از موبایل و تبلت جلوگیری کنند.

حالا یوتیوب نیز قابلیت جدیدی را به خود افزوده است تا کاربران این شبکه اجتماعی بتوانند تنظیمات آن را به گونه ای تنظیم کنند که بعد از تماشای ویدیو و گذشت مدت زمان خاصی، هر از گاهی پیغامی مبنی بر هشدار استفاده بیش از اندازه کاربران از گوشی و امکان آسیب دیدن چشم، گردن و دست هایشان بر روی صفحه نمایش یوتیوب ظاهر و پدیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام یوتیوب برای کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیو

اقدام یوتیوب برای کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیو