مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 ساعت 16:052018-05-13دانش

برنامه هایی به مناسبت بزرگداشت فردوسی


برنامه های بنیاد فردوسی، شاخه توس به مناسبت بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی در دانشگاه آزاد نیشابور و روستای پاژ برگزار می شود.

- پروین خاکپور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برنامه های بنیاد فردوسی شاخه توس به مناسبت بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی اظهار کرد: برنامه های این بنیاد از 30 فروردین ماه آغاز شده است.

30 و 31 فروردین ماه در خوزستان، شهرستان شوشتر با همکاری مردم خون گرم شوشتر برنامه هایمان را آغاز کردیم که در چهار روز، کارگاه فراکارشناسی شاهنامه شناسی با حضور دکتر جلال خالقی مطلق در بنیاد فردوسی با چهار موضوع از 16 تا 19 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: روز نخست، برنامه درباره زندگی فردوسی ، روز دوم زنان شاهنامه ، روز سوم برنامه حماسه و اسطوره در شاهنامه و روز چهارم خرد شاهنامه بوده است.

روز پنجم که 20 اردیبهشت ماه بوده است، کنفرانس علمی- تخصصی شاهنامه و کودک را داشتیم که این برنامه از اول دی ماه آغاز شده بوده و فراخوان برای ارسال چکیده ها را داشتیم؛ ضمن این که استقبال بسیار چشم گیر بود و چکیده ها بعد از ارسال، مورد بررسی و نظارت هیئت داوران، دکتر خالقی مطلق و دکتر قدمعلی سرامی که ایشان هم شاهنامه پژوه و هم متخصص ادبیات کودک هستند، قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هایی به مناسبت بزرگداشت فردوسی

برنامه هایی به مناسبت بزرگداشت فردوسی