مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 13:262018-05-14سياسي

توطئه افکنی رسانه های دشمنان در مناطق مرزی کشور برای فریب جوانان


امام جمعه پاوه نسبت به خطر تهدید داعش فرهنگی هشدار داد و گفت: رسانه های دشمنان، به ویژه در مناطق مرزی برای اثرگذاری بر ذهن جوانان کشورمان توطئه افکنی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، نسبت به خطر تهدید داعش فرهنگی هشدار داد.

وی با اشاره به اینکه داعش فرهنگی در برخی مناطق کشور امکان بروز دارد، گفت: جنگ فکری و نظامی جهان اسلام را امروزه تهدید می کند.

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه تهدیدات منطقه ای را باید جدی گرفت، ادامه داد: داعش در جنگ سخت (نظامی) نابود شد ولی باید مراقب گسترش تفکر داعش بود، چراکه رسانه های دشمنان، به ویژه در مناطق مرزی برای اثرگذاری بر ذهن جوانان کشور توطئه افکنی می کنند.

قادری با تاکید بر اینکه اقدامات و برنامه های فرهنگی کشور باید هرچه بیشتر و به صورت هدفمند برای مقابله با تهدیدات دشمنان مورد توجه باشد و اجرا شود، گفت: روحانیان و اهالی فرهنگ و هنر و افراد فرهیخته در این زمینه نقش بسیار مؤثری دارد.

امام جمعه پاوه گستاخی ترامپ نسبت به ایران اسلامی را محکوم کرد و متذکر شد: ایجاد نارضایتی در میان مردم با کوبیدن بر طبل ناکارآمدی از اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه افکنی رسانه های دشمنان در مناطق مرزی کشور برای فریب جوانان

توطئه افکنی رسانه های دشمنان در مناطق مرزی کشور برای فریب جوانان