مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 16:412018-05-14سياسي

جشنواره بین المللی رادیو احیا می شود


نخستین نشست شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا با حضور معاون صدای رسانه ملی، جمعی از مدیران و اساتید ارشد رسانه و برخی از مدیران رادیو در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، حسن خجسته معاون اسبق صدا و عضو هیئت علمی دانشگاه، محمدحسین صوفی معاون اسبق صدا و دبیر شورای نظارت بر صداوسیما، نورالدین جعفری قائم مقام معاونت صدا، جمعی از مدیران و اساتید رسانه و برخی از مدیران معاونت صدا، نخستین نشست شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

معاون صدا در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضران در این نشست گفت: جمع حاضر جمع سنگین و وزینی است که در جریان تحولات رسانه هستند.

قطعاً یک جشنواره بین المللی و تأثیرگذار نیازمند حضور اشخاصی است که جشنواره را بشناسند تا از رهگذر این اتفاق ارزشمند، بتوانیم گام های رو به جلو برداریم.

یکی از مهم ترین دغدغه های اینجانب از ابتدای حضور در معاونت صدا راه اندازی مجدد جشنواره بین المللی رادیو بود که انشاالله با همکاری شما بزرگواران خواهیم توانست این جشنواره را احیا نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی رادیو احیا می شود

جشنواره بین المللی رادیو احیا می شود