مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 15:062018-05-16بين الملل

سازمان سینمایی حوزه هنری: جنایات جلادان صهیونیست وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است


سازمان سینمایی حوزه هنری در بیانیه ای نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و تأکید کرد: جنایات بی شرمانه و ضدانسانی به دست جلادان صهیونیست و با چراغ سبز و حمایت دولتمردان آمریکایی، - جنایات جلادان صهیونیست وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است سازمان سینمایی حوزه هنری در بیانیه ای نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و تأکید کرد: جنایات بی شرمانه و ضدانسانی به دست جلادان صهیونیست و با چراغ سبز و حمایت دولتمردان آمریکایی، وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، سازمان سینمایی حوزه هنری طی بیانیه ای نسبت به کشتار کودکان، زنان و مردم مظلوم و بی گناه غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: (در چشمانت خلاصه اندوه انسان هاست/ نزار قبانی) بار دیگر، جهانیان شاهد یک تراژدی دردناک بشری اند.

بار دیگر قاب تلویزیون ها-چهره جراید و صفحات فضاهای حقیقی و مجازی با تصاویر بدن های پاره پاره-جنازه های زخمی کودکان و نوجوانان در خاک و خون غلطیده آذین شده است.

جنایات بی شرمانه و ضدانسانی به دست جلادان صهیونیست و با چراغ سبز و حمایت دولتمردان آمریکایی و سکوت شرم آور و خفت بار برخی دولت های مزدور جهان اسلام رخ می دهد، وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سینمایی حوزه هنری: جنایات جلادان صهیونیست وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است

سازمان سینمایی حوزه هنری: جنایات جلادان صهیونیست وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است