مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 15:202018-05-16فرهنگي

کاخ موزه نیاوران برای روز جهانی موزه چه می کند؟


آثاری هنری از یکی از هنرمندان معاصر نقاشی به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برای نخستین بار از مخازن موزه های این مجموعه خارج شده و در موزه جهان نما در نیاوران به نمایش در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه پنج اثر از "عبدالرضا دریا بیگی" برای نخستین بار از مخازن موزه های این مجموعه خارج شده و در موزه جهان نما از تاریخ 28 اردیبهشت به مدت دو هفته به نمایش گذاشته می شود.

عبدالرضا دریابیگی از مهمترین هنرمندان سبک هنر مفهومی در ایران است که با توجه به شرایط و زمینه های ایجاد شده در طی قرن بیستم به عنوان نمادی از آزادی هنری مطرح شد.

بر اساس این هنر که سرآغاز پست مدرنیسم بود، آنچه دارای اهمیت است مفهوم فکر هنرمند مهم و نه اثر هنری اوست و هدف، رسانیدن مفهوم یا ایده معین به مخاطب است.

او به همراه مارکو گریگوریان، غلامحسین نامی، مرتضی ممیز، فرامرز پیلارام و سیراک ملکونیان از پیشگامان جنبش گروه نقاشان آزاد بود.

مروری بر تجارب موزه ها در هفته میراث فرهنگی 1397 مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برای دومین سال متوالی در هفته میراث فرهنگی اقدام به برگزاری سلسله نشست هایی با عنوان مروری بر تجارب موزه ها می کند.

این نشست ها با دعوت از موزه های سازمانی و همچنین خارج از حوزه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از 29 ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ موزه نیاوران برای روز جهانی موزه چه می کند؟

کاخ موزه نیاوران برای روز جهانی موزه چه می کند؟