مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 09:562018-05-17ورزشي

جزییات اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان کردستان


وزیر ورزش و جوانان، جزییات اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان کردستان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و رؤسای ادارات ورزش و جوانان این دو شهرستان با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در این چند ماهه اخیر با نمایندگان و مسؤولان ورزش کردستان دیدار کردم و خرسندم با توجه دغدغه های فراوان، پیگیر نیازها و مطالبات جامعه ورزش استان هستند.

مسعود سلطانی فر در ادامه افزود: در آینده نزدیک برای دومین بار به کردستان سفر می کنم و از نزدیک، وضعیت پروژه ها و مسائل ورزش استان کردستان را بررسی خواهم کرد.

وی از کمک 60 میلیون تومانی به هیأت های ورزشی شهرستان های سقز و بانه خبر داد و تصریح کرد: با توجه درخواست های مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و رؤسای ادارات ورزش و جوانان این دو شهرستان از سوی وزارت ورزش جوانان تجهیزات ورزشی شامل دو تخته تشک کشتی و یک مجموعه از وسایل ورزشی به این شهرستان ها اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی مبلغ 600 میلیون تومان امسال به یکی از پروژه های قابل افتتاح در سقز اختصاص داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان کردستان

جزییات اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان کردستان