مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 ساعت 14:452018-05-18سياسي

نقض برجام، آمریکا را در دنیا بی اعتبار کرد


نقض عهد پیمان کار دشمنان است و آمریکا با خروج از برجام، خود را دوباره در دنیا بی اعتماد و همچنین ثابت کرد نمی توان به دشمنان اعتماد داشت.

- امام جمعه بجنورد گفت: نقض عهد پیمان کار دشمنان است و آمریکا با خروج از برجام، خود را دوباره در دنیا بی اعتماد و همچنین ثابت کرد نمی توان به دشمنان اعتماد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد اظهار کرد:با خروج آمریکا از برجام مسئولین با تیزبینی راه درست را انتخاب کنند.

وی هشدار داد: همانگونه که آمریکا قابل اعتماد نبود و یک شیطان از برجام خارج شد، طرفین اروپایی نیز قابل اعتماد نیستند.

وی با تاکید بر هوشیاری مسئولین در مذاکرات و تصمیم گیری ها، خاطرنشان کرد:اروپا زنجیره متصل به آمریکاست و پرونده ذلت و تحقیر را باید بست.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ملت ایران را مردمی صبور و مقاوم توصیف کرد و یادآور شد: ملت ایران اجازه زیاده خواهی و پایمال ساختن حق را به دشمنان خود نداده و همواره در مقابل زیاده خواهی ها ایستاده است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تاسیس سفارت آمریکا در قدس شریف نیز گفت: این اقدام روند جدیدی در مبارزات فلسطینیان ایجاد کرده و جهان اسلام هوشیارتر از همیشه در مقابله زیاده خواهی های ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض برجام، آمریکا را در دنیا بی اعتبار کرد

نقض برجام، آمریکا را در دنیا بی اعتبار کرد