مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:152018-05-19سياسي

10 برنامه راهبردی و سیاست ابلاغی در حوزه سوادآموزی اجرایی می شود


سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان از اجرایی شدن 10 برنامه راهبردی و سیاست ابلاغی حوزه سوادآموزی در سال 97 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدیقه عبداللهی، امروز در نشست گروه بهبود کیفیت آموزش سواد آموزی استان، برنامه ها و سیاست های اولویت دار حوزه سواد آموزی در سال 97 را تشریح کرد.

وی برنامه ریشه کنی بی سوادی در گروه سنی 49-10 سال را سند راهبردی و جهت ساز معاونت عنوان کرد و تمرکز زدایی و کاهش تصدی گری، توسعه مشارکت های بین بخشی و فرابخشی و انعطاف پذیری در رویه ها و روش های سواد آموزی را از رویکردهای ابلاغی توسط سازمان نهضت سوادآموزی کشور برشمرد.

سرپرست معاونت سواد آموزی استان عنوان کرد: گسترش فرصت های یادگیری و ارائه آموزش های برخوردار از کیفیت و بهبود کار آمدی و اثربخشی سازمان برای ایفای نقش و انجام ماموریت اهداف برنامه های ابلاغی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح سیاست های ابلاغی حوزه در سال جاری پرداخت و گسترش فرصت های یادگیری و ارائه آموزش های باکیفیت، بهبود و کارآمدی و اثربخشی برای ایفای نقش و تسهیل فرآیند جذب و آموزش بی سوادان و کم سوادان گروه هدف، توسعه مراکز یادگیری محلی با مشارکت دستگاه های دولتی، غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد، تقویت مشارکت بین بخشی و افزایش ظرفیت همکاری موسسات غیر دولتی و نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 برنامه راهبردی و سیاست ابلاغی در حوزه سوادآموزی اجرایی می شود

10 برنامه راهبردی و سیاست ابلاغی در حوزه سوادآموزی اجرایی می شود