استفاده از پیامک سفید به جای پیام تبلیغاتییک کارشناس بخش فناوری اطلاعات گفت: سازمان ها، شرکت ها، و صنوف برای اطلاع رسانی به اعضا و مشتریان خود پیامک های سفید را که با رضایت افراد ارسال شده و امکان مسدود کردن آن وجود دارد، - بفرستند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دریافت انبوهی از پیامک های تبلیغاتی یکی از مشکلاتی بوده که افراد با آن مواجه اند و برای رهایی از این امر اقدام به بستن کلیه پیام های تبلیغاتی خود می کنند؛ در این میان برخی پیامک های اطلاع رسانی نیز که سازمان ها، واحد های صنعتی و صنفی می خواهند به مشتریان و حتی کارمندان خود بفرستند با مشکل مواجه می شود. وحید خسروی یکی از فعلان بخش فناوری ارتباطات در این باره اظهار داشت: برای رفع این مشکل ارسال پیامک های به اصطلاح سفید پیشنهاد می شود، زیرا این پیامک با کسب رضایت مشتری برای وی ارسال می شود و ایجاد مزاحمتی برای آن ها ندارد. وی افزود: مسدودسازی پیامک های تبلیغاتی باعث شده بود که اصناف وشرکت هایی که قصد اطلاع رسانی فعالیت های خود را داشتند نتوانند پیامک های موردنظر را برای مخاطبان و مشتریان ارسال کرد. خسروی اظهار کرد: بر این اساس صنوف مختلف می توانند پیامک های اطلاع رسانی را برای مشتریان خود ارسال کنند و به مشتری و دریافت کننده پیام نیز بر خلاف پیامک های تبلیغاتی این امکان داد می شود که دریافت این پیام برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |