مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 10:052018-05-20سياسي

انتقاد عضو شورای شهر از تفکیک جنسیتی برخی موزه ها


عضو شورای شهر تهران از بی توجهی به میراث شهر تهران گلایه کرد و با تشریح چند نمونه از سازمان میراث فرهنگی خواست که ورود جدی به حفظ میراث تاریخی شهر تهران داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه علی رغم اینکه افشانی در چینش مدیران خود مختار است اما به وی پیشنهاد داده می شود که نسبت به استفاده از نیروهای بازنشسته در مدیریت شهری تجدید نظر کنند تا راه برای حضور جوانان باز شود.

وی با بیان اینکه همانطور که می دانید موزه ها نقش بسیار مهمی در انتقال میراث گذشته به نسل های بعدی دارند و شاهدیم که همزمان با گرامیداشت روز جهانی موزه بهای بازدید از موزه ها رایگان شد، ادامه داد: این مسئله موجب استقبال بسیار گسترده شهروندان نیز شد که لازم است از مسئولان امر تشکر کنیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه این اقدام مبارک در شهر تهران تنها در موزه های زیرمجموعه سازمان میراث فرهنگی انجام شده است، گفت: خانه موزه های زیرمجموعه شهرداری تهران نیز تا ساعت 22 پذیرای شهروندان بوده اند اما موزه های مربوط به سایر ارگان ها و سازمان ها اعم از موزه گمرک، سکه، ارتباطات، صنعتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر از تفکیک جنسیتی برخی موزه ها

انتقاد عضو شورای شهر از تفکیک جنسیتی برخی موزه ها