مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 10:152018-05-20اقتصادي

تشریح سیاست های جدید ارزی بانک ملی ایران


عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران در راستای همراهی با سیاست های جدید دولت و بانک مرکزی در بازار ارز، سیاست های ارزی جدید این بانک را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران" در نشست خود در اداره کل خارجه بانک که با حضور روسا و معاونان ادارات بین الملل و معاونان و کارشناسان ارزی شعب بانک و با همکاری اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل برگزار شد، با بیان اینکه این بانک همواره نقش راهبری در اجرای سیاست های راهبردی دولت داشته است، گفت: سیاست یکسان سازی نرخ ارز از سوی دولت و بانک مرکزی در راستای کاهش تلاطمات بازار ارز اجرا شد و در روز نخست ابلاغ این دستورالعمل نیز سیاست فروش ارز مسافری در بانک ملی ایران عملیاتی شد.

بر این اساس تاکنون بیش از 73 هزار نفر ارز مسافرتی خود را از این بانک دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: از زمان اجرای سیاست های جدید ارزی بیش از 600 میلیون یورو از طریق بانک مرکزی و نیز سامانه نیما خریداری شده و در اختیار واردکنندگان کالا و خدمات قرار گرفته است.

پناهی افزود: طی یک سال و نیم اخیر و اجرای برجام، توانستیم بانک ملی ایران را به جایگاه اصلی خود بازگردانده و بخش بین الملل را احیا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سیاست های جدید ارزی بانک ملی ایران

تشریح سیاست های جدید ارزی بانک ملی ایران