مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:002018-05-20بين الملل

گفت وگوی رهبران آمریکا و کره جنوبی درباره تغییر موضع احتمالی "اون"


روسای جمهور آمریکا و کره جنوبی امروز (یکشنبه) در یک گفت وگوی تلفنی درخصوص تهدیدهای اخیر کره شمالی برای لغو نشست تاریخی میان رهبر این کشور با دونالد ترامپ و تلاش برای تضمین برگزاری این نشست گفتگو کردند.

- گفت وگوی رهبران آمریکا و کره جنوبی درباره تغییر موضع احتمالی "اون" روسای جمهور آمریکا و کره جنوبی امروز (یکشنبه) در یک گفت وگوی تلفنی درخصوص تهدیدهای اخیر کره شمالی برای لغو نشست تاریخی میان رهبر این کشور با دونالد ترامپ و تلاش برای تضمین برگزاری این نشست گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد: مون جائه این، رییس جمهور این کشور و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفت وگوی تلفنی 20 دقیقه ای با یکدیگر داشته و در این گفت وگو درخصوص واکنش های اخیر پیونگ یانگ با یکدیگر تبادل نظر کردند.

یک مقام کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی گفت: این دو رهبر قرار است با یکدیگر همکاری نزدیک برای میزبانی موفقیت آمیز از نشست رهبران آمریکا و کره شمالی که برای 12 ژوئن ترتیب داده شده از جمله با استفاده از فرصت یک اجلاس آتی میان آمریکا و کره جنوبی داشته باشند.

قرار است روز سه شنبه رییس جمهور کره جنوبی و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در واشنگتن و در آستانه نشست کیم جونگ اون با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی رهبران آمریکا و کره جنوبی درباره تغییر موضع احتمالی "اون"

گفت وگوی رهبران آمریکا و کره جنوبی درباره تغییر موضع احتمالی "اون"