مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 09:302018-05-22سياسي

دمی با دختران خوابگاهی ...


زندگی خوابگاهی تجربه ای جدید اما همراه با سختی هایی چون دوری از خانواده است که فرد باید با توجه به روحیات خود دست به انتخاب بزرگی از نوع دوری از والدین و خانه و کاشانه خود بزند.

- فرد هنگام ورود به خوابگاه دانشجویی وارد زندگی جدیدی می شود و پس از آن بعضی کارهایی که پیش از این بر عهده خانواده بود را باید خود انجام دهد، آن هم در بین افرادی که بیگانه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این الگوی نوین زندگی باید خانواده ها را هم متوجه این نکته مهم بکند که زندگی در کنار آدم هایی که می دانند موقتا در کنار هم هستند می تواند به دلسردی از زندگی و در نتیجه ناامیدی منجر شده و ساکنان را از درک واقع بینانه زندگی دور کند و برای آنها برداشت انتزاعی از زندگی دست دهد به طوریکه هرگز معنای حقیقی زندگی و لذت در کنار هم بودن را از جامعه به دست نیاروند.

به هر حال ارتباط انتزاعی و سطحی با دیگران می تواند به تصویرسازی موقتی از زندگی منجر شود که خود بی نهایت خطرناک خواهد بود، هم از حیث فردی و هم از حیث اجتماعی، در پیوستار فردی - اجتماعی افسردگی و بیزاری از خود از یکسو و جامعه ستیزی و نفرت از دیگران از طرف دیگر ناگفته نماند زندگی خوابگاهی علاوه بر آسیب هایی که دارد، زمینه ساز رشد فردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمی با دختران خوابگاهی ...

دمی با دختران خوابگاهی ...