مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1397 ساعت 16:452018-05-23اجتماعي

امشب آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 63 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون فردا پنج شنبه سوم خرداد ماه پایان می پذیرد.

- دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به برخی اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 97 و به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت 24 فردا پنج شنبه سوم خرداد تمدید شده است.

همچنین داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کردند نیز می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: علاقه مندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون که از روز یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

همچنین اطلاعیه ای که از روز شنبه، 29 اردیبهشت در رابطه با اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد) در صورتی که دارای شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته

امشب آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته