مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1397 ساعت 09:562018-05-24سياسي

نظربایف: تروریسم بین المللی دشمن اصلی سازمان پیمان امنیت جمعی است


رییس جمهور قزاقستان در دیدار با دبیران شورای امنیت و وزیران دفاع کشورهای پیمان امنیت جمعی از تروریسم بین المللی به عنوان دشمن شماره یک این سازمان نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، نورسلطان نظربایف رییس جمهور قزاقستان در دیدار با دبیران شورای امنیت و وزیران نهادهای دفاعی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی از تروریسم بین المللی به عنوان اصلی ترین دشمن این سازمان یاد کرد.

نظربایف خطاب به شرکت کنندگان جلسات شورای وزیران دفاع و کمیته دبیران شورای امنیت پیمان امنیت جمعی گفت: نهادهای قانونی سازمان مذکور طیف گسترده ای مسائل از جمله توسعه همکاری های نظامی چند جانبه، مبارزه با تروریسم، قاچاق مواد مخدر، مهاجرت غیر قانونی و ایجاد سیاسیت های هماهنگ اطلاعاتی را بررسی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در جهان و منطقه یک وضعیت پیچیده نظامی و سیاسی حفظ شده، سازمان های بین المللی تروریستی فعالیت می کنند و تهدید فضای اطلاعاتی رو به رشد است.

رییس جمهور قزاقستان همچنین به نقش مهم نهادهای دفاعی و شوراهای امنیت در هماهنگی بین دولتی، بهبود سازوکارهای جمعی، توسعه همکاری در جریان رزمایش های مشترک تأکید کرد.

وی در بخش دیگری گفت: نیروهای واکنش سریع سازمان پیمان امنیت جمعی برای انجام وظایف خود همیشه در حالت آماده باش قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظربایف: تروریسم بین المللی دشمن اصلی سازمان پیمان امنیت جمعی است

نظربایف: تروریسم بین المللی دشمن اصلی سازمان پیمان امنیت جمعی است