مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 08:562018-05-26پزشكي

رسانه ها هراس و اضطراب از ام اس را پَر دهند/ تشخیص 100 درصدی بیماری ام اس


رییس انجمن ام اس استان اصفهان از شیوع 4 برابری بیماری ام اس در بین بانوان و تشخیص 100 درصدی این بیماری و امیدهایی که برای درمان آن وجود دارد و لزوم از بین بردن ترس نسبت به این بیماری در جامعه سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، در دنیای پیشرفته کنونی به همان میزان که پیشرفت در عرصه های علم و فناوری و پزشکی و .

دیده می شود، شاهد بیماری هایی هستیم که گویا سودای عقب نماندن از پیشرفت را در سر دارند، بیماری ام اس (Multiple sclerosis) یکی از این بیماری هاست که البته در حال حاضر حدود 14 داروی خوب در روند درمان آن استفاده می شود، درمانی که البته صد درصدی نبوده و عنان بیماری را در دست می گیرد و از پیشرفت آن تا حد قابل قبولی جلوگیری می کند.

البته در رابطه با این بیماری ابهامات، سؤالاتی و حتی بعضاً ذهنیت های منفی در جامعه وجود دارد که آگاهی در رابطه با این بیماری و روند شیوع و پیشرفت آن و البته نگاه علمی به آن پاسخ ابهامات و سؤالات افراد جامعه است، در همین رابطه با مسعود اعتمادی فر، استاد مغز و اعصاب و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رییس انجمن ام اس استان اصفهان به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانید.

*ام اس بیماری التهابی سیستم عصبی/ بانوان جوان بیشتر مبتلایان به این بیماری فارس: در ابتدا بیماری ام اس را تشریح کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها هراس و اضطراب از ام اس را پَر دهند/ تشخیص 100 درصدی بیماری ام اس

رسانه ها هراس و اضطراب از ام اس را پَر دهند/ تشخیص 100 درصدی بیماری ام اس