مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1397 ساعت 10:152018-05-26سياسي

خرم: تعهد اروپا تا زمانی است که ایران در زمین برجام بازی کند


یک کارشناس مسائل بین الملل معتقد است: اروپایی ها تا زمانی تعهد می کنند که ایران در زمین برجام بازی کند و اگر ایران از برجام خارج شود، آن ها تعهدی در حمایت از ایران نخواهند داشت.

- سید علی خرم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شروط رهبری برای ادامه برجام با اروپا اظهار کرد: تا جایی که دیدیم اروپایی ها اراده همکاری با ایران را دارند، برای این کار هم تلاش می کنند تا هماهنگی به وجود آورند.

وی تصریح کرد: علت این همکاری و تلاش اروپایی ها نه فقط به خاطر جمهوری اسلامی ایران بلکه به خاطر خودشان است، تا بتوانند نظم غیر زورگویانه و مبتنی بر قانون را در جهان برقرار کنند.

این استاد دانشگاه همچنین بیان کرد: اروپایی ها به خوبی درک می کنند که دونالد ترامپ براساس زورگویی و تحمیل نظرات بر ایران یا اروپا می خواهد سیاست خودش را به پیش ببرد و این از نظر قانون و حقوق بینالملل محکوم است.

این کارشناس مسائل بین الملل در ادامه ابراز کرد: بنابراین اروپایی ها به پا خاستند تا استقلال حقوق بین الملل را کماکان مانند گذشته حفظ کنند و از این جهت ایران می تواند از مواهب این موضوع بهره مند شود.

خرم خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید در نظر گرفت اروپایی ها دارای توان نامحدود نیستند و از نظر توان مالی و اقتصادی به پای آمریکایی ها نمی رسند در نتیجه در یک حدی می شود از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم: تعهد اروپا تا زمانی است که ایران در زمین برجام بازی کند

خرم: تعهد اروپا تا زمانی است که ایران در زمین برجام بازی کند