مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 09:102018-05-27ورزشي

فرامرزی: اعزام ورزشکاران به تورنمنت های مهم نباید تصادفی باشد


یک متخصص علم تمرین با بیان این که اعزام ورزشکاران به تورنمنت های مهم نباید تصادفی باشد، معتقد است: برای حضور موفق در یک رویداد حساس و مهم داشتن برنامه جامع و زمانبدی تمرینات 5 تا 6 هفته قبل از اعزام، - مهم ترین عامل موفقیت از نظر متخصصان علم تمرین است.

دکتر محمد فرامرزی در گفت وگو با ایسنا، افزود: برای حضور در یک تورنمنت حساس و مهم، تهیه برنامه جامع و زمانبدی تمرینات از زمان شروع تا هنگام اعزام به مسابقات مهم ترین عامل موفقیت از نظر متخصصان علم تمرین است.

وی گفت: دوره آماده سازی قبل از مسابقات با توجه به نوع رشته ورزشی و توجه به قابلیت های جسمانی و بدنی ورزشکار مهم ترین عاملی است که باید مدنظر قرار بگیرد.

همچنین 5 تا 6 هفته قبل از اعزام، باید شدت و حجم تمرینات مورد بررسی قرار بگیرد تا ورزشکار از نظر فیزیولوژی، خستگی سیستم عصبی و روانی شرایط خوبی برای اعزام به مسابقات را داشته باشد.

این متخصص علم تمرین خاطرنشان کرد: در زمان بازیهای آسیایی دوحه قطر در کمیته ملی المپیک، کمیته ای تحت عنوان کمیته آماده سازی تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی وجود داشت.

در این کمیته تیم ها برنامه های آماده سازی خود را 10 تا 15 ماه قبل از شرکت در بازیهای آسیایی به این کمیته ارائه می دادند و توسط متخصصان حاضر در کمیته مورد بررسی قرار می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرامرزی: اعزام ورزشکاران به تورنمنت های مهم نباید تصادفی باشد

فرامرزی: اعزام ورزشکاران به تورنمنت های مهم نباید تصادفی باشد