مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:562018-05-27فرهنگي

اختتامیه کنگره ملی «شعر حجاب و عفاف» در نمایشگاه قرآن برگزار شد


برگزیدگان سومین کنگره ملی شعر حجاب و عفاف «مستور» طی مراسمی در حضور جمعی از هنرمندان و دیگر فعالان عرصه فرهنگ در نمایشگاه قرآن معرفی شدند.

- اختتامیه کنگره ملی شعر حجاب و عفاف در نمایشگاه قرآن برگزار شد " برگزیدگان سومین کنگره ملی شعر حجاب و عفاف مستور طی مراسمی در حضور جمعی از هنرمندان و دیگر فعالان عرصه فرهنگ در نمایشگاه قرآن معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ آیین اختتامیه سومین جشنواره حجاب و عفاف مستور شب گذشته با حضور علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس و جمعی از شاعران آیینی کشور در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن برگزار شد.

قبادی در این مراسم با اشاره به برگزاری سه دوره از این جشنواره گفت: امروز افتتاحیه سومین جشنواره عفاف و حجاب است و در این سالها اتفاقات خوبی رقم خورده و این جشنواره توانست سهم، نقش و جایگاه خوبی را در عرصه شعر و ادب ایجاد کند.

وی ضمن تأکید بر ضرورت گام برداشتن مستمر در حوزه فرهنگی کشور، از جشنواره شعر عفاف و حجاب به عنوان نهالی یاد کرد که بذر آن در سرزمین فرهنگی نهادینه شده است.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن ابراز امیدواری بر برگزاری چهارمین دوره این کنگره در سال آتی، گفت: درصدد هستیم که این اشعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کنگره ملی «شعر حجاب و عفاف» در نمایشگاه قرآن برگزار شد

اختتامیه کنگره ملی «شعر حجاب و عفاف» در نمایشگاه قرآن برگزار شد