مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 13:452018-05-28فرهنگي

اظهارات داودنژاد در پی حواشی «فراری» در رشت


علیرضا داودنژاد در پی حواشی اخیر فیلم «فراری» در شهر رشت،گفت: رشتی ها و اصولا گیلانی ها، مردمانی نیستند که خود را از سایر اقوام ایرانی جدا بدانند و ناهنجاری های اجتماعی را به بقیه نسبت بدهند و خودشان را مطلقا تافته جدابافته فرض کنند.

- علیرضا داودنژاد در پی حواشی اخیر فیلم فراری در شهر رشت،گفت: رشتی ها و اصولا گیلانی ها، مردمانی نیستند که خود را از سایر اقوام ایرانی جدا بدانند و ناهنجاری های اجتماعی را به بقیه نسبت بدهند و خودشان را مطلقا تافته جدابافته فرض کنند.

این کارگردان سینما در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به این سوال که "از اتفاقاتی که در رشت برای فیلم فراری افتاده است" چه برداشتی دارید؟" گفت: پدر من اهل گیلان است و خود من هم بخش زیادی از زندگی ام را در شمال ایران گذرانده ام و الان هم بیشتر ساکن شمال هستم و تعداد زیادی از فیلم هایم را در همین منطقه ساخته ام و در کنار مردم اینجا بیش از هر جای دیگری احساس آرامش می کنم.

من مردم شمال را می شناسم و می دانم آن قبیل اتفاقات به آن ها مربوط نمی شود.

او تصریح کرد: مردم گیلان مخصوصا مردم رشت از آگاه ترین و باسوادترین مردم ایران هستند و در استقبال از هنر و هنرمند پیشتاز بوده اند و سوابق تاریخی آن ها در برگزاری تئاتر و کنسرت موسیقی و همچنین پیش تازی آن ها در روزنامه نگاری و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات داودنژاد در پی حواشی «فراری» در رشت

اظهارات داودنژاد در پی حواشی «فراری» در رشت