مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1397 ساعت 15:002018-05-29اقتصادي

عرضه محصولات جهاد دانشگاهی در بیست وپنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین


بیست وپنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین امروز با حضور جهاد دانشگاهی و 110 شرکت بزرگ نفتی دنیا در باکو واقع در آذربایجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهاد دانشگاهی به عنوان تنها شرکت ایرانی و با حضور رییس جهاد دانشگاهی و معاون پژوهش و فناوری این نهاد و با ارائه آخرین فناوری های حوزه نفت و گاز در این نمایشگاه شرکت کرد.

فناوری طراحی و ساخت دکل حفاری، فناوری طراحی و ساخت دستگاه لوله مغزی سیار، طراحی و ساخت بازو بارگیری نفت خام، طراحی و ساخت موتورهای دور متغیر vfd و ساخت مته های حفاری جزو محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه است.

ماده شیمیایی تعلیق شکن دمولیسیفایر و پودر میکروبی پاکسازی خاک های آلوده به مواد هیدروکربوری از دیگر محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه است.

معاون سفارت جمهوری اسلامی صبح امروز با حضور در محل غرفه جهاد دانشگاهی با دکتر طیبی در خصوص حضور جهاد در آذربایجان و گسترش فعالیت فناورانه مذاکره کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور در غرفه جهاد دانشگاهی با دکتر طیبی دیدار و در خصوص گسترش فعالیت های جهاد در آذربایجان مذاکره کرد.

همچنین مدیرعامل شرکت سوکار از غرفه جهاد دانشگاهی بازدید کرد که در این بازدید دکتر جهانگیرزاده سفیر جمهوری اسلامی ایران و دکتر طیبی نیز در غرفه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات جهاد دانشگاهی در بیست وپنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین

عرضه محصولات جهاد دانشگاهی در بیست وپنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین