مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 ساعت 08:352018-05-30اقتصادي

شرط سرمایه گذاران برای حضور در آزادراه های دولتی


به دنبال اعلام معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت درباره جذب دوباره سرمایه گذاران برای آزادراه هایی که در حال حاضر بهره برداری از آنها از سوی دولت انجام می شود، - دبیر انجمن شرکت های راهسازی در گفت وگو با ایسنا تشریح کرد شرط سرمایه گذاران برای حضور در آزادراه های دولتی به دنبال اعلام معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت درباره جذب دوباره سرمایه گذاران برای آزادراه هایی که در حال حاضر بهره برداری از آنها از سوی دولت انجام می شود، دبیر انجمن شرکت های راهسازی چنین برنامه ای را مثبت ارزیابی کرد اما اجرای آن را منوط به پیگیری برخی پیش شرط های مهم دانست.

علی آزاد در گفت وگو با ایسنا، تاکید کرد: وقتی صحبت از سرمایه گذاری در آزادراه هایی می شود که با پایان دوره نخست بهره برداری در اختیار دولت قرار گرفته اند، یعنی این آزادراه در طول سال های گذشته اعتبار چندانی به خود ندیده و در بخش های مختلف نیاز به بهسازی دارد.

به گفته وی مسائلی مانند روسازی مسیر فعلی، تکمیل و بهبود علایم جاده ای و سامان دادن به وضعیت عوارض اصلی ترین دغدغه هایی است که آزادراه های قدیمی کشور باید برای آنها فکری تازه داشته باشد.

دبیر انجمن شرکت های راهسازی با بیان اینکه شرایط عوارض برخی آزادراه های دولتی به هیچ عنوان منطقی نیست، تاکید کرد: برای مثال آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط سرمایه گذاران برای حضور در آزادراه های دولتی

شرط سرمایه گذاران برای حضور در آزادراه های دولتی