مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1397 ساعت 07:062018-05-31بين الملل

سید نعمت الله عبدالرحیم زاده دیپلماسی همبرگری ترامپ با کره شمالی


ترامپ برای آب و تاب دادن به ادعای دیدار با رهبر کره شمالی وعده داد که برای کیم جونگ اون ضیافت رسمی شام به راه نمی اندازد و تنها حاضر است که با وی بر سر میز مذاکره همبرگر بخورد چرا که می داند چگونه بهترین معامله با چین یا هر کشور دیگری را انجام دهد و بی خیال ضیافت رسمی شام بشود.

- دونالد ترامپ در اواسط سال 2016 و اوج مبارزات تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که حاضر به خوش آمدگویی از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در آمریکا خواهد شد.

این حرف او در آن موقع به شدت مورد نقد رقبای دموکرات و به خصوص هیلاری کلینتون قرار گرفت اما او اصرار داشت که حاضر به مذاکره با هر کسی است حتی اگر 10 یا 20 درصد شانس موفقیت داشته باشد.

او برای آب و تاب دادن به این ادعا وعده داد که برای کیم جونگ اون ضیافت رسمی شام به راه نمی اندازد و تنها حاضر است که با وی بر سر میز مذاکره همبرگر بخورد چرا که می داند چگونه بهترین معامله با چین یا هر کشور دیگری را انجام دهد و بی خیال ضیافت رسمی شام بشود.

حالا دو سال از آن زمان گذشته و او این فرصت را به دست آورده تا در 12 ژوئن(22 خرداد ماه جاری ) دیداری با کیم جونگ اون داشته باشد و دست کم تا اینجای کار یکی از وعده هایش خود به خود عملی شده است چون قرار است این دیدار در سنگاپور انجام شود و دیگر لازم نیست او ضیافت رسمی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید نعمت الله عبدالرحیم زاده دیپلماسی همبرگری ترامپ با کره شمالی

سید نعمت الله عبدالرحیم زاده دیپلماسی همبرگری ترامپ با کره شمالی