مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1397 ساعت 09:152018-06-01ورزشي

مصائب سرمربی تیم ملی تنیس برای پیدا کردن سومین ملی پوش


سرمربی تیم ملی تنیس برای بازی های آسیایی جاکارتا هنوز نتوانسته نفر سوم تیم ملی را پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنیس در بازی های آسیایی توانسته 6 سهمیه ( 3 مرد و 3 زن) بگیرد اما در فاصله زمانی حدود دوماه و نیم تا بازی های سرمربی تیم ملی مردان هنوز نتوانسته ترکیب تیم ملی را کامل کند.

در واقع تاکنون فقط حضور شاهین خالدان قطعی شده است و یک بازیکن دیگر هم توانسته نظر سرمربی را جلب کند اما هنوز نفر سوم تیم ملی پیدا نشده است.

با این حال قرار است تیم ملی برای آمادگی جهت شرکت در بازی های آسیایی از 28 خرداد در دو هفته فیوچرز تونس شرکت کند و سپس به تهران برگردد و دوباره سه هفته دیگر در فیوچرز بازی کند که البته هنوز کشور آن مشخص نشده است.

سعید احمدوند در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه هنوز نتوانسته ترکیب تیم ملی را کامل کند ، بیان کرد: فکر می کنم یک بازیکن انفرادی و یک تیم دوبل خوب دارم یعنی کاری که ما می خواهیم را در زمین انجام می دهند اما نفر سوم تیم ملی را ندارم و اگر بازیکن مد نظرم را پیدا نکنم یا جوان 18 ساله می برم یا اصلا نفر سوم را نخواهم برد.

از این رو بازیکنانی که بیش از 22 یا 23 سال سن دارند، اگر می خواهند شانسی در تیم ملی داشته باشند باید در فیوچرزها شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب سرمربی تیم ملی تنیس برای پیدا کردن سومین ملی پوش

مصائب سرمربی تیم ملی تنیس برای پیدا کردن سومین ملی پوش