مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1397 ساعت 08:302018-06-02پزشكي

پروتکل ارزیابی سلامت روان و جنسی در گزینش های شغلی؛ کارگشا یا بی فایده؟


عضو انجمن روانپزشکان ایران تاکید کرد که در جریان یک مصاحبه شغلی نمی توان گرایشات غیرمعمول جنسی را شناسایی کرد؛ به همین دلیل پیشگیری از وقوع ارتکاب رفتارهای نامتناسب در محیط هایی مانند مدارس، - پروتکل ارزیابی سلامت روان و جنسی در گزینش های شغلی؛ کارگشا یا بی فایده؟ عضو انجمن روانپزشکان ایران تاکید کرد که در جریان یک مصاحبه شغلی نمی توان گرایشات غیرمعمول جنسی را شناسایی کرد؛ به همین دلیل پیشگیری از وقوع ارتکاب رفتارهای نامتناسب در محیط هایی مانند مدارس، با آموزش کارکنان آن، والدین، کودکان و نوجوانان به دست می آید.

امیر شعبانخانی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از میزان اثربخشی تدوین پروتکل های ارزیابی سلامت روان و جنسی در گزینش های شغلی گفت: در این جا منظور همه اختلالات جنسی نیست، بلکه آن دسته از اختلالاتی مد نظر است که فرد در برخی از موقعیت ها، در مواجهه با برخی از اشیا یا تصورات، به شکلی غیرمعمول دچار برانگیختگی جنسی می شود و به آنها پارافیلیا می گویند.

تشخیص دسته ای از اختلالات یا گرایشات غیرمعمول جنسی که می تواند برای افراد هدف، بسیار آزارنده یا غیرقابل تحمل باشد، در جریان یک مصاحبه یا انجام یک آزمون تشخیصی، کار ساده ای نیست و اغلب نیاز به اطلاعات گسترده ای از سوی نزدیکان یا همکاران فرد مبتلا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل ارزیابی سلامت روان و جنسی در گزینش های شغلی؛ کارگشا یا بی فایده؟

پروتکل ارزیابی سلامت روان و جنسی در گزینش های شغلی؛ کارگشا یا بی فایده؟