مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1397 ساعت 09:002018-06-02اجتماعي

اعلام ابعاد پرونده «آزار جنسی مدرسه غرب تهران»؛ هفته آینده


مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرونده آزارجنسی مدرسه غرب تهران گفت: درخواست بنده این است که همه خویشتن داری کنند و اجازه بدهند دستگاه قضایی کار خود را انجام دهد.

- اعلام ابعاد پرونده آزار جنسی مدرسه غرب تهران ؛ هفته آینده مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرونده آزارجنسی مدرسه غرب تهران گفت: درخواست بنده این است که همه خویشتن داری کنند و اجازه بدهند دستگاه قضایی کار خود را انجام دهد.

آنها اعلام کرده اند هفته آینده ابعاد پرونده را اعلام می کنند و حتما آموزش و پرورش هم تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید تهرانیان با اشاره به آزار جنسی تعدادی از دانش آموزان در مدرسه ای در غرب تهران گفت: متاسفانه اتفاق ناخوشایندی بود و البته ابعاد آن را سیستم قضایی کشور باید اعلام کند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که از اداره آموزش و پرورش منطقه 2 تهران به دستمان رسیده ماجرا به این شدتی نیست که در فضای مجازی منتشر شده است.

البته جزییات و ابعاد پرونده را دستگاه قضا مشخص می کند.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش درباره این مدرسه توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: این مدرسه سابقه 18 ساله دارد و در این سال ها مجموعه خوشنامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ابعاد پرونده «آزار جنسی مدرسه غرب تهران»؛ هفته آینده

اعلام ابعاد پرونده «آزار جنسی مدرسه غرب تهران»؛ هفته آینده