مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1397 ساعت 14:512018-06-02سياسي

آیت الله العظمی سبحانی: پول حج را نمی توان برای فقرا هزینه کرد


آیت الله العظمی سبحانی با اشاره به اینکه برخی مرتب می گویند به حج نروید و پول خود را در جای دیگر خرج کنید، گفت: این افراد بدون شک اشتباه می کنند، - چرا که پول حج را نمی توان برای فقرا یا امور دیگر هزینه کرد.

"، آیت الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به آیه وَلِلَّهِ عَلَی النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلًا اظهار داشت: یکی از وظایف مسلمانان این است که اگر شرایط استطاعت فراهم شد در تمام عمر حداقل یک بار خانه خدا را زیارت کنند.

وی افزود: البته غرض اصلی زیارت خانه خدا نیست بلکه مقدمه است بر یک سلسله مسائل مهم، اولا اینکه اجتماعی محقق می شود و سران کشورهای اسلامی در آن جمع می شوند و در مورد آینده اسلام و مسلمانان فکر می کنند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری با اشاره به بلایایی که امروز دامنگیر امت اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو دستگی های زیادی ایجاد شده به گونه ای که مسلمان، مسلمان را می کشد و یک دولت اسلامی، دولت اسلامی دیگر را بمباران می کند به همین جهت چنین جمعیتی از ضروریات محسوب می شود و سران کشورها می توانند در این کنگره عظیم، آتش ها را خاموش کنند.

وی به شبهات ایجاد شده در مورد حج نیز اشاره کرد و گفت: این که برخی مرتب می گویند به حج نروید و پول خود را در جای دیگر خرج کنید بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله العظمی سبحانی: پول حج را نمی توان برای فقرا هزینه کرد

آیت الله العظمی سبحانی: پول حج را نمی توان برای فقرا هزینه کرد