مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1397 ساعت 16:562018-06-02سياسي

آیا پول حج را می توان برای امور دیگر هزینه کرد؟


آیت الله العظمی سبحانی با اشاره به اینکه برخی مرتب می گویند به حج نروید و پول خود را در جای دیگر خرج کنید، گفت: این افراد بدون شک اشتباه می کنند، - چرا که پول حج را نمی توان برای فقرا یا امور دیگر هزینه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به آیه وَلِلَّهِ عَلَی النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلًا اظهار داشت: یکی از وظایف مسلمانان این است که اگر شرایط استطاعت فراهم شد در تمام عمر حداقل یک بار خانه خدا را زیارت کنند.

وی افزود: البته غرض اصلی زیارت خانه خدا نیست بلکه مقدمه است بر یک سلسله مسائل مهم، اولا اینکه اجتماعی محقق می شود و سران کشور های اسلامی در آن جمع می شوند و در مورد آینده اسلام و مسلمانان فکر می کنند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری با اشاره به بلایایی که امروز دامنگیر امت اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو دستگی های زیادی ایجاد شده به گونه ای که مسلمان، مسلمان را می کشد و یک دولت اسلامی، دولت اسلامی دیگر را بمباران می کند به همین جهت چنین جمعیتی از ضروریات محسوب می شود و سران کشور ها می توانند در این کنگره عظیم، آتش ها را خاموش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پول حج را می توان برای امور دیگر هزینه کرد؟

آیا پول حج را می توان برای امور دیگر هزینه کرد؟