مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1397 ساعت 17:102018-06-02اجتماعي

بسته خبری اداره اجتماعی ایسنا در 12 خردادماه


گروه اجتماعی ایسنا دوازدهمین روز از خردادماه سال 1397 را با انتشار بیش از49 خبر روی خروجی خود پشت سرگذاشت؛ خبرهایی که در شش سرویس خبری منتشر شد و در این میان خبرهایی از سرویس های حوادث، - آموزش و پرورش ، سلامت، محیط زیست و خانواده بیشترین توجه مخاطبان را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرهایی که بیشترین فراگیری و تاثیرگذاری را در میان اخبار اجتماعی امروز داشتند به همراه لینک مستقیم آن ها آمده است: اعلام ابعاد پرونده آزار جنسی مدرسه غرب تهران ؛ هفته آینده" مجید تهرانیان - مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش - با اشاره به پرونده آزارجنسی مدرسه غرب تهران گفت: درخواست می کنم که همه خویشتن داری کنند و اجازه بدهند دستگاه قضایی کار خود را انجام دهد.

آنها اعلام کرده اند هفته آینده ابعاد پرونده را اعلام می کنند و حتما وزارت آموزش و پرورش هم تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

موافقان و مخالفان طرح تعطیلات زمستانه مدارس چه می گویند؟" سرویس آموزش و پرورش ایسنا امروز به بررسی ابعاد مختلف پرونده تعطیلات زمستانه مدارس پرداخته است.

تغییر تقویم آموزشی مدارس چند سالی است که به عنوان یک پیشنهاد در دولت و مجلس مطرح شده و هرچند غیر از آموزش و پرورش پای دستگاه های دیگر را به موضوع کارشناسی آن باز کرده است اما تاکنون نتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری اداره اجتماعی ایسنا در 12 خردادماه

بسته خبری اداره اجتماعی ایسنا در 12 خردادماه