مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1397 ساعت 10:412018-06-03سياسي

تدارک شبکه مستند در لیالی قدر


شبکه مستند سیما در لیالی قدر با پخش ویژه برنامه های «مسجد شب زنده دارها»، «وُد»، «خشت بهشت» و «حریم یاس» شب زنده داران را همراهی خواهد کرد.

- شبکه مستند سیما در لیالی قدر با پخش ویژه برنامه های مسجد شب زنده دارها ، وُد ، خشت بهشت و حریم یاس شب زنده داران را همراهی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این شبکه در شب های قدر برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است که تقدیم مخاطبان خود خواهد کرد.

رونق مسجد شب زنده دارها در شبکه مستند مسجد شب زنده دارها روایتی از فعالیت های آیت الله شاه آبادی، مرحوم شیخ حسین زاهد و مرحوم حق شناس در مسجد امین الدوله پنجشنبه (17 خرداد) ساعت 24 از شبکه مستند پخش خواهد شد.

این مستند روایتی از مسجد امین الدوله است که با ورود آیت الله شاه آبادی به عنوان امام جماعت، به دلیل توجه ویژه ایشان به شب زنده داری مؤمنین در لحظات قبل از اذان صبح، به مسجد شب زنده دار معروف شد.

مسجد شب زنده دارها در گفت وگو با فرزندان علمای مسجد امین الدوله به علل رونق روزافزون این مسجد قدیمی در قلب بازار تهران پرداخته و روایتی جذاب و اثرگذار از نزدیک به50 سال فعالیت در این مسجد را به تصویر کشیده است.

حجت الاسلام سید محمد موسوی نویسنده این مستند است و از دیگر عوامل آن می توان به تصویربردار سید محمود حسینی، تدوینگر مصطفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک شبکه مستند در لیالی قدر

تدارک شبکه مستند در لیالی قدر