مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1397 ساعت 08:252018-06-04دانش

تمهیدات دانشگاه خوارزمی برای دانشجویان انصرافی پردیس دانشگاه


معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی مقررات انصراف از تحصیل پردیس این دانشگاه را به نفع دانشجو عنوان کرد.

- یکی از نگرانی های عمده دانشجویان شهریه پرداز در دانشگاه ها مقررات سخت گیرانه انصراف از تحصیل است که توسط مؤسسات آموزش عالی کشور اجرا می شود.

در این زمینه دکتر جعفر کیوانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در گفت گو با ایسنا،با اشاره به اهمیت این مسئله، راهکارهای اجرا شده توسط دانشگاه خوارزمی برای کاهش فشار بر دانشجویان پردیس و آزادی انتخاب محل تحصیل را تشریح کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: با توجه به گسترش دوره های شهریه پرداز و رقابت دانشگاه های دولتی و غیردولتی برای جذب دانشجو، طی چند سال گذشته مقررات متنوعی در رابطه با انصراف از تحصیل دانشجویان توسط دانشگاه ها اجرا شده که متأسفانه اغلب این قوانین سخت گیرانه و همراه با دریافت تضمین های سخت و بعضاً ناعادلانه از دانشجویان هستند.

برای مثال در برخی دانشگاه ها در همان مرحله ثبت نام، اصل مدرک دوره قبل توسط دانشگاه گرفته می شود یا در برخی موارد سفته و تضمین های مالی معادل کل دوره اخذ می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در مورد پردیس این دانشگاه که بیش از 2000 دانشجوی ارشد و دکتری در آن مشغول به تحصیل هستند سعی شده با تاکید بر کیفیت آموزش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات دانشگاه خوارزمی برای دانشجویان انصرافی پردیس دانشگاه

تمهیدات دانشگاه خوارزمی برای دانشجویان انصرافی پردیس دانشگاه