مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1397 ساعت 16:352018-06-07سياسي

مصمم تر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد


مجمع زنان اصلاح طلب با صدور بیانیه ای در حمایت از مردم فلسطین اعلام کرد: زنان هوشیار و آزاداندیش ایران که همواره در تحقق اهداف بشردوستانه و حمایت از آزادی ملت ها و رهایی آن ها از ظلم و ستم پیشتاز بوده اند، - مصمم تر از همیشه با حضور معنادار خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام آزادی خواهی و مبارزه با دسیسه های استکبار جهانی را به سراسر جهان مخابره خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه با اعتراض به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی آمده است: در شرایطی به روز جهانی قدس نزدیک می شویم که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت های همه جانبه آمریکا، بیش از پیش ملت مظلوم فلسطین را مورد هجمه قرار داده است.

اقدام بی خردانه اخیر رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، بستر زیاده خواهی هر چه بیشتر رژیم صهیونیستی را فراهم کرده و روزهای تلخ و سخت ملت مظلوم فلسطین را که عمری هفتاد ساله دارد، سخت تر و تلخ تر از پیش کرده است.

پس از این اقدام نسنجیده شاهد شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی بوده ایم و نقطه اوج آن اصابت گلوله و شهادت پرستاری با لباس سفید در صحنه درگیری بود که اخبار آن احساسات و عواطف بشردوستانه جامعه جهانی را نسبت به این جنایات آشکار برانگیخت و خوی ددمنشانه این رژیم غاصب را برای جامعه جهانی بیش از پیش آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصمم تر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد

مصمم تر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد