مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1397 ساعت 03:452018-06-08اقتصادي

افزایش 10 تا 19 درصدی «شهریه» مهدکودک های تهران


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از پیشنهاد افزایش 10 تا 19 درصدی شهریه مهدکودک ها و مراکز شبه خانواده در سال 97 خبر داد.

- احمد خاکی در گفت وگو با ایسنا، درباره میزان افزایش شهریه مهدکودک ها و مراکز شبه خانواده در سال جدید گفت: براساس جلساتی که با تعزیرات، کانون مهدها، وزارت صنعت و معدن و .

برگزار شده است و بر اساس نرخ تورم، نرخ شهریه جدید را به سازمان بهزیستی پیشنهاد دادیم و منتظر تایید و ابلاغ آن از سوی سازمان بهزیستی هستیم.

وی با اشاره به پیشنهاد افزایش 10 تا 19 درصدی شهریه مهدهای کودک و مراکز شبه خانواده در استان تهران، اظهار کرد: پیشنهاد افزایش نرخ شهریه مهدکودک ها و مراکز شبه خانواده بر اساس منطقه جغرافیایی آنها مطرح شده است و براساس مناطق مختلف در استان تهران، 19 ، 15 و 10 درصد خواهد بود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه پیشنهاد سازمان بهزیستی برای افزایش نرخ شهریه این مراکز در منطقه شمیرانات 19 درصد بوده است، تصریح کرد: البته نرخ های مذکور، پیشنهاد ما به سازمان بهزیستی بوده و هنوز تصویب نشده است.

با این حال نرخ شهریه مهدهای کودک و مراکز شبه خانواده در هر منطقه متفاوت خواهد بود و بر اساس آنها سازمان بهزیستی نرخ سال آینده را در آینده ای نزدیک اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 تا 19 درصدی «شهریه» مهدکودک های تهران

افزایش 10 تا 19 درصدی «شهریه» مهدکودک های تهران