مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1397 ساعت 13:562018-06-08سياسي

بومی سازی مقاومت از معجزات انقلاب اسلامی است


رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به انتقال و نفوذ فرهنگ بسیجی در منطقه افزود: یکی از معجزات انقلاب اسلامی بومی سازی مقاومت بوده زیرا ایران به مردم عراق، - سوریه، لبنان و غزه آموخت که چگونه از حق خود در مقابل دشمنان دفاع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر امروز پیش از خطبه های نمازجمعه در مصلای رشت با اشاره طرح جبهه استکبار در جغرافیای اسلام به ویژه عرب آسیا اظهار کرد: تجزیه جغرافیای جهان اسلام، رهبرسازی، مذهب سازی و تشکیل یک رژیم ضد دینی نژادپرست در دستور کار دشمنان 150 سال پیش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه صهیونیسم یهودی، صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم وهابی مثلث شومی است که چنگ در منطقه غرب آسیا انداخته اند گفت: هدف آن ها از سلطه بر غرب آسیا تشکیل امپراتوری نیل تا فرات، مقابله با خیزش اسلامی، تسلط بر منابع عظیم مسلمانان، تسلط و کدخدایی بر جهان بوده است.

رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی ایران سونامی بود که دنیا را تحت تأثیر خود قرار داد بیان کرد: این انقلاب بر اساس اصولی پایه گزاری شد که استقلال، استکبارستیزی، مقابله با ظلم و ظالمان، دفاع از مستضعفین و دفاع از مظلومین از این اصول بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی مقاومت از معجزات انقلاب اسلامی است

بومی سازی مقاومت از معجزات انقلاب اسلامی است