مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1397 ساعت 08:552018-06-10سياسي

آقاتهرانی:کسب روزی حلال در گرو صداقت است


یک استاد اخلاق به صداقت و کسب روزی حلال و تاثیر آن در تربیت فرزندان تاکید کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه گذشته در کارگاه آموزشی والدین آگاه؛ فرزندان موفق ضمن تاکید بر کسب روزی حلال، اظهار کرد : روزی حلال و پاک روی تربیت فرزندان اثر مثبتی دارد و آن ها را افرادی صالح به بار می آورد.

در بعضی آیات و روایات آمده است که والدین باید مراقب رفتارهای خود باشند و اگر ولایت نداشته باشند بی ولایتی آن ها را به راه های بد می کشاند .

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه قرآن و سخنان اهل بیت (ع) بر اساس وحی است، اظهار کرد: این در حالی است که غربی ها در مسائل مختلف از جمله تربیت فرزندان بر اساس تجربه سخن می گویند و اگر مسئله ای را با حواس پنج گانه درک نکنند نمی توانند راجع به آن نظر دهند.

وی با اشاره به اینکه خوردن میوه ممنوعه، آدم و حوا را از بهشت بیرون راند، خاطرنشان کرد: ریشه بی حجابی و بدحجابی در خوردن لقمه حرام است و انجام محرمات و خلاف اخلاق برخورد کردن آثار سوء دارد .

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه حرام خوری اثر تکوینی دارد، ادامه داد: لقمه حرام، حقوق های نجومی و کم و زیاد کردن حقوق مردم اثرات منفی دارد که همان لحظه مشخص نمی شود و به تدریج خود را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاتهرانی:کسب روزی حلال در گرو صداقت است

آقاتهرانی:کسب روزی حلال در گرو صداقت است