مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1397 ساعت 03:062018-06-10بين الملل

فارس گزارش می دهد؛ در اجلاس مرموز سازمان بیلدربرگ یا دولت نامریی جهان چه گذشت؟


شصت و ششمین اجلاس سازمان مرموز بیلدربرگ که دولت نامریی جهان لقب گرفته در تورین ایتالیا و تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، شصت و ششمین اجلاس گروه بیلدربرگ که از روز پنجشنبه در شهر تورین ایتالیا برگزار شده بود روز یکشنبه به پایان رسید.

گروه بیلدربرگ ، سازمانی جهانی است که هر ساله کنفرانسی را به صورت کاملاً سری و محرمانه در یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکا برگزار می کند.

این کنفرانس دستور کار دقیقی ندارد، و در آن نه قطعنامه ای صادر می شود، نه رأی گیری ای انجام می شود، نه بیانیه ای درباره سیاست هایش صادر می شود و نه به خبرنگاران اجازه حضور داده می شود.

علت انتخاب نام بیلدربرگ برای این انجمن سری این بود که اولین گردهمایی آن سال 1954 در هتلی به همین نام در کشور هلند برگزار شد و شاهزاده برنهارد ، ولیعهد هلند به عنوان بنیانگذار این سازمان مرموز سخنرانی کرد.

این سازمان، بین 120 تا 140 عضو دارد که تمامی آنها از قدرتمندترین و بانفوذترین افراد در عرصه های سیاست، اقتصاد و رسانه محسوب می شوند.

بسیاری از اعضای دائم گروه بیلدربرگ سیاست مداران کهنه کار، صاحبان اقتصادهای بزرگ و پادشاهان و اعضای خاندان های سلطنتی کشورهای غربی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد؛ در اجلاس مرموز سازمان بیلدربرگ یا دولت نامریی جهان چه گذشت؟

فارس گزارش می دهد؛ در اجلاس مرموز سازمان بیلدربرگ یا دولت نامریی جهان چه گذشت؟