مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 10:212018-06-12سياسي

فارس گزارش می دهد پاکستان در آستانه انتخابات؛ از لابی های سیاسی تا مانورهای اقتصادی


در حال حاضر تمام احزاب سیاسی پاکستان وضعیت یکسانی دارند و به دنبال کسب رأی و جلب رضایت شخصیت های بانفوذ و بالا بردن شانس پیروزی در انتخابات 2018 هستند.

- پاکستان در آستانه انتخابات؛ از لابی های سیاسی تا مانورهای اقتصادی در حال حاضر تمام احزاب سیاسی پاکستان وضعیت یکسانی دارند و به دنبال کسب رأی و جلب رضایت شخصیت های بانفوذ و بالا بردن شانس پیروزی در انتخابات 2018 هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، در حال حاضر تمام احزاب سیاسی پاکستان وضعیت یکسانی دارند و به دنبال کسب رأی و جلب رضایت شخصیت های بانفوذ و بالا بردن شانس پیروزی در انتخابات پارلمانی 2018 می باشند.

با اینکه احزاب سیاسی بزرگ با مشکلات زیادی برای پیروزی در انتخابات مواجه هستند اما احزاب سیاسی کوچک نظاره گر هستند و امیدوارند که احزاب سنتی از آن های برای اتحاد با خود و تشکیل ائتلاف سیاسی دعوت به عمل آورند.

این بار حزب تحریک انصاف فعال ترین حزب برای جذب سیاستمداران کهنه کار، احزاب سیاسی کوچک و ائتلاف های مذهبی است.

از هفته گذشته حزب تحریک انصاف تلاش بی وقفه برای جذب افراد محلی با نفوذ انجام داد و حتی کاندیداهای خود برای شرکت در انتخابات را از بین همین افراد که قبل از این عضو احزابی چون حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف و حزب مردم بودند معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد پاکستان در آستانه انتخابات؛ از لابی های سیاسی تا مانورهای اقتصادی

فارس گزارش می دهد پاکستان در آستانه انتخابات؛ از لابی های سیاسی تا مانورهای اقتصادی