مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 12:052018-06-12سياسي

وزارت علوم تاکیدات رهبری را با جدیت دنبال می کند


وزیر علوم با بیان اینکه وزارت علوم تاکیدات رهبری در خصوص نقش دانشگاه ها برای حل مشکلات جامعه را با جدیت پیگیری می کند، گفت: تحقق برنامه های این وزارت خانه نیازمند حمایت جدی مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در دیدار با تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر ضرورت، اهمیت پشتیبانی و حمایت مجلس از این وزارت برای تحقق برنامه ها به ویژه برنامه ساماندهی آموزش عالی تاکید کرد و گفت: ارائه گزارش وضعیت آموزش عالی و برنامه های در دست اقدام توسط معاونان وزارت علوم و استفاده از دیدگاه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد امور از اهداف برگزاری این نشست است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با استادان دانشگاه ها نیز گفت: حرکت دانشگاه ها در راستای حل مسائل جامعه، ارتباط با صنعت و انجام تحقیقات کاربردی، ساماندهی آموزش عالی و امید آفرینی در جامعه از محورهای بیانات ایشان بود که وزارت علوم از گذشته در این راستا برنامه ریزی هایی را انجام داده بود و پس از تاکید ایشان با قوت و جدیت بیشتری در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وزیر علوم افزود: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تجربیات و شناختی که در حوزه آموزش عالی دارند، می توانند مسئولان وزارت علوم را در استفاده از ظرفیت های قانونی برای تحقق برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم تاکیدات رهبری را با جدیت دنبال می کند

وزارت علوم تاکیدات رهبری را با جدیت دنبال می کند