مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 15:062018-06-12فرهنگي

عیدانه های شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر


به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ؛ شبکه دو سیما ویژه برنامه های متعدد، فیلم های سینمایی و دو قسمت جدید از مجموعه کلاه قرمزی را برای مخاطبان این شبکه در گروه های مختلف سنی تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، آیینه خانه به بهانه عید بندگی و عبادت با رویکرد ویژه ای تقدیم مخاطبان خواهد شد.

این برنامه کاریست از گروه خانواده که با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و به تهیه کنندگی سعید ستودگان جمعه و شنبه ( 25 و 26 خرداد ) ساعت 11:00 روانه آنتن خواهد شد.

همچنین اختتامیه برنامه مکث کاری از گروه کودک و نوجوان ساعت 15:15 روز شنبه 26 خرداد برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است.

در این قسمت از برنامه ضمن معرفی گروه های شرکت کننده و مروری بر روند برنامه از ابتدا تا کنون؛ گروه برگزیده شناخته و تقدیر می شود.

از دیگر تدارکات شبکه دو؛ پخش دو قسمت جدید از مجموعه کلاه قرمزی است که جمعه و شنبه ( 25 و 26 خرداد) ساعت 12:00 به روی آنتن می رود.

تکرار این مجموعه نیز در همان روز ساعت 17:00 پخش می شود.

پنجشنبه 24 خرداد نیز برنامه سحرگاهی خوان نیاز لحظات ملکوتی قبل و بعد از اذان صبح را با رویکرد ویژه عید سعید فطر تقدیم مخاطبان می کند.

همچنین از همین گروه برنامه ساز ویژه برنامه ای برای ساعت 23:30 روز جمعه تدارک دیده شده که به صورت زنده روانه آنتن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدانه های شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر

عیدانه های شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر