مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 08:562018-06-13دانش

ایران برای همکاری های علمی و فناوری مشترک با ارمنستان آمادگی دارد


وزیر علوم در دیدار با سفیر ارمنستان در تهران اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران علاقه مند و آماده است که همکاری های مشترک علمی و فناوری مشترک با کشور ارمنستان را گسترش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی دیدار با آرتشس تومانیان سفیر ارمنستان در تهران با اشاره به مشترکات تاریخی و فرهنگی دو کشور اظهار داشت: برای توسعه ارتباطات علمی و تحقیقاتی بین دو کشور باید شناخت کافی و متقابل میان دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ایران و ارمنستان بیشتر شود و می توان برای بازدید هیات های دانشگاهی دو کشور از ظرفیت های علمی و دانشگاهی ایران و ارمنستان برنامه ریزی کرد.

وزیر علوم با اشاره به علایق مشترک برای همکاری های مشترک تحقیقاتی بین پژوهشگران ایران و ارمنستان افزود: در این رفت و آمد ها ارتباطاتی شکل می گیرد که می تواند منجر به گسترش همکار های علمی و تحقیقاتی شود.

غلامی با بیان اینکه عده ای از جوانان ایرانی در دانشگاه های ارمنستان تحصیل می کنند، گفت: به لحاظ فناوری و انتقال دانش در سطح جامعه، اقدامات خوبی در ایران انجام شده و از جمله ایجاد و توسعه پارک های علم و فناوری.

دیگر اینکه تعداد زیادی از دانشگاه های ایران مراکز رشد دارند که ایده های جدید را تبدیل به فناوری و ثروت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای همکاری های علمی و فناوری مشترک با ارمنستان آمادگی دارد

ایران برای همکاری های علمی و فناوری مشترک با ارمنستان آمادگی دارد