مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 00:302018-06-13فرهنگي

گزارشی از عیدانه تلویزیون


شبکه های سیما به مناسبت عید سعید فطر، ویژه برنامه هایی را برای پخش در نظر گرفته اند که «کلاه قرمزی» و «ماه عسل» از جمله این ویژه برنامه ها هستند.

- شبکه های سیما به مناسبت عید سعید فطر، ویژه برنامه هایی را برای پخش در نظر گرفته اند که کلاه قرمزی و ماه عسل از جمله این ویژه برنامه ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه های یک، دو، سه، چهار، پنج، سلامت و مستند برنامه هایی را به مناسبت عید سعید فطر به روی آنتن خواهند برد.

شبکه یک سیما ویژه برنامه سحر ماه خدا که در طول ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شد به مناسبت عید سعید فطر از ساعت 3:20 دقیقه تا 6:20 دقیقه صبح به روی آنتن می رود.

این شبکه همچنین نماز عید سعید فطر را زنده پخش می کند که عنوان شده با 11 دوربین پوشش داده می شود.

شبکه دو سیما شبکه دو سیما برنامه های آیینه خانه ، خوان نیاز و دو قسمت جدید از مجموعه کلاه قرمزی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

آیینه خانه کاری از گروه خانواده است که با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و به تهیه کنندگی سعید ستودگان جمعه و شنبه ( 25 و 26 خرداد ) ساعت 11 روانه آنتن خواهد شد.

همچنین اختتامیه برنامه مکث کاری از گروه کودک و نوجوان است که ساعت 15:15 روز شنبه (26 خرداد) برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از عیدانه تلویزیون

گزارشی از عیدانه تلویزیون