مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1397 ساعت 09:252018-06-15سياسي

«عید فطر» نماد همبستگی و شکوه عظیم ملت های اسلامی است


عید فطر همایش عظیم مسلمانان بعد از یک ماه بندگی و روزه داری است و این عید از نمادهای اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان است.

- امام جمعه موقت یاسوج گفت: عید فطر همایش عظیم مسلمانان بعد از یک ماه بندگی و روزه داری است و این عید از نمادهای اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های عید فطر در بلوار عدل یاسوج، با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان، مردم ایران به ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد افزود: عید سعید فطر عید بزرگ و همایش عظیم مسلمانان بعد از یک ماه بندگی است و این عید را به همه بندگان و روزه داران تبریک عرض می کنیم.

وی با بیان این که اهل بیت ائمه اطهار در چندین جایگاه مسلمانان به ویژه شیعیان را تنها نمی گذارند، اظهارکرد: اول هنگام وفات است، آن هنگامی که در قبر گذاشته می شوند و خود و اعمالشان هستند و همه او را تنها می گذارند اما اهل بیت(ع)شیعیان و ارادتمندانشان را تنها نمی گذارند و به آن ها سرکشی می کنند.

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: هنگام زنده شدن همه انسان ها در همایش عظیم قیامت وقتی همه حاضر می شوند اهل بیت(ع) به آن ها کمک می کنند.

حسینی صدر افزود: ائمه(ع) فرموده اند، هنگام حسابرسی وقتی که اعمال انسان ها از ریز تا درشت رسیدگی می شود ما در این موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عید فطر» نماد همبستگی و شکوه عظیم ملت های اسلامی است

«عید فطر» نماد همبستگی و شکوه عظیم ملت های اسلامی است