مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 07:502018-06-17بين الملل

نقش ایران در تشویق اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا


یک کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر این که نقش ایران در تعقیب و تشویق اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا قابل توجه است، گفت:  تا زمانی که ایران به عنوان  یک نوع هشدار به آمریکا عمل می کند و برجام را نقض نکرده اروپایی ها و بقیه از آن  حمایت می کنند.

- سید علی خرم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نزدیک شدن به پایان فرصت اروپا برای انجام تعهدات و ارائه تضمین های لازم اظهار کرد: نسبت به این که اروپا سعی خواهد کرد به تعهدش عمل کند، تقریبا همه متفق القول هستند و آن را قبول دارند.

اما این که آیا اروپا قادر است به طور کامل از عهده تعهدات در مقابل آمریکا برآید سوال اینجاست.

وی تصریح کرد: اما هنوز مشخص نیست که اروپا تا چه اندازه قادر است جلوی آمریکا بایستد، به عنوان مثال شرکت های بزرگ که در این شرایط باید خسارت بپردازند آیا اروپا قادر است این خسارت ها را جبران کند که در این مورد بعید است بتواند این کار را کند، اما در مورد سایر شرکت های کوچک و متوسط برای شان مقدور است که خسارت ها را تامین کنند و از این بابت مشکلی برایشان پیش نیاید.

این استاد دانشگاه افزود: این که تا 30-35 روز دیگر این ها چگونه بتوانند با این موضوع مقابله کنند، تا حدودی بستگی دارد به این که تا چه اندازه بتوانند با ایران همکاری کرده و همراهی کنند، در واقع نقش ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ایران در تشویق اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا

نقش ایران در تشویق اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا