مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 08:452018-06-17اقتصادي

وجود بیش از 700 هکتار سکونت گاه غیرمجاز و حاشیه نشینی در گلستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: طبق آمارهای رسمی در بیش از 700 هکتار از مساحت استان، سکونت گاه های غیرمجاز و حاشیه نشینی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر طهماسبی در نخستین جلسه ستاد فرهنگی - اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان اظهار کرد: حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیر مجاز مادر بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: سال گذشته مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان متولی کار در این حوزه، جهت ایجاد برخی زیرساخت ها و امکانات در این مناطق پرداخت شده است.

طهماسبی ادامه داد: طی سال های گذشته آشنایی با معضل حاشیه نشینی و شناسایی سکونت گاه های غیرمجاز همواره یکی از دغدغه های جدی ما در حوزه اجتماعی بوده و امیدواریم این دغدغه به سایر مدیران استان نیز تسری پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان این که مناطق آلوده به مواد مخدر اغلب در دل سکونت گاه های غیرمجاز و حاشیه نشینی اتفاق می افتد، تصریح کرد: 22 دستگاه، سازمان و نهاد استان نسبت به پاکسازی مناطق آلوده وظیفه مندی دارند.

وی در ادامه از کاهش آمار خودکشی در استان طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: انجام یکسری اقدامات پیشگیرانه و مشاوره ای منجر به کاهش آمار خودکشی طی سال گذشته در گلست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 700 هکتار سکونت گاه غیرمجاز و حاشیه نشینی در گلستان

وجود بیش از 700 هکتار سکونت گاه غیرمجاز و حاشیه نشینی در گلستان