مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 11:452018-06-17اقتصادي

تردد بیش از یک میلیون خودرو در تعطیلات عید فطر در جاده های همدان


مدیر مرکز کنترل راه های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تردد بیش از یک میلیون خودرو در محورهای استان خبر داد و گفت: در تعطیلات عید فطر یک میلیون و 650 هزار خودرو در محورهای استان همدان تردد کردند.

- بابک گردان در گفت وگو با ایسنا، افزود: از 24 تا 26 خرداد یک میلیون و 650 هزار خودرو از محورهای استان عبور کردند که 205 هزار خودرو وارد استان شده و 185 هزار خودرو از استان خارج شدند.

وی با بیان اینکه 15.

5 درصد از خودروهای عبوری در محورهای استان خودروهای سنگین بوده است، تصریح کرد: بیشترین تردد مربوط به محور همدان تا 3 راهی بهار بوده که بیش از 195 هزار تردد را به خود اختصاص داده است.

گردان با اشاره به اینکه 70 دستگاه ترددشمار در محورهای استان نصب شده است، یادآور شد: محور همدان تا ابتدای آزادراه ساوه رتبه دوم ترددهای این تعطیلات را از آن خود کرده است.

نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب بیشترین تخلف در تعطیلات عید جانشین رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در ایام تعطیلات خط قرمز پلیس راه برخورد با تخلفات حادثه ساز است، گفت: متأسفانه فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی ردیف عقب هنوز نهادینه نشده و در ایام تعطیلات عیدفطر شاهد بیشترین میزان تخلفات رانندگان در این حوزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از یک میلیون خودرو در تعطیلات عید فطر در جاده های همدان

تردد بیش از یک میلیون خودرو در تعطیلات عید فطر در جاده های همدان