مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 13:262018-06-17سياسي

خفه شدگان دیروز، مدعیان امروز


اتفاقات اخیر در سطح آذربایجان غربی در بخش های مدیریتی اصلاح طلبان حکایت از این دارد که اشخاص مدعی با تمام قدرت به نقد سیستم مدیریتی دولت تدبیر و امید می پردازند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی نصیری؛* اتفاقات اخیر در سطح آذربایجان غربی در بخش های مدیریتی اصلاح طلبان حکایت از این دارد که اشخاص مدعی با تمام قدرت به نقد سیستم مدیریتی دولت تدبیر و امید می پردازند؛ این درحالی است که این کار را حامیان بی قید و شرط از دولت حسن روحانی انجام می دهند.

تغییر هویت و رنگ عوض کردن در سپهر سیاسی کشور توسط اشخاص خاصی اتفاق می افتد که عامل این کار را می توان یا به خطر افتادن منافع شخصی نسبت داد و یا بازی ندادن این اشخاص توسط افراد یا احزابی که در گذشته در آغوش هم نقش پرورش دهنده نسبت به همدیگر را داشته اند؛ لذا قطع به یقین وزیران و در راس آن ریاست محترم جمهور که حسن روحانی است، نیز از سال 92 تا بدین لحظه پرورش یافته همین اشخاصی هستند که امروز در نقش مدعی و اپوزیسیون قرار گرفته اند حالا اشخاص مدعی و شاکی چه یک نفر و یا یک حزب باشد.

حمایت های بی قید و شرط اشخاص و احزاب و بنیاد های سیاسی استان آذربایجان غربی نیز مانند سایر استان های کشور، برای پیروزی کابینه حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 بر همگان مشهود بود و همین روند نیز تا انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خفه شدگان دیروز، مدعیان امروز

خفه شدگان دیروز، مدعیان امروز