مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 15:052018-06-17حوادث

سارق بیهوش کن دستگیر شد +عکس


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه داری که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از رانندگان مسافرکش کرده بود، خبرداد.

- انتشار تصویر با دستور قضایی معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه داری که به شیوه بیهوشی اقدام به سرقت از رانندگان مسافرکش کرده بود، خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه به کلانتری 151 یافت آباد اعلام شد که فردی حدودا 40 ساله در حالت بیهوش به بیمارستان منتقل شده است که با حضور مأموران و برابر اظهار نظر تیم پزشکی مشخص شد که این فرد به شیوه مسمومیت با داروهای خواب آور دچار بیهوشی شده و باید چندین روز تحت مراقبت پزشکی قرار گیرد.

همچنین برابر گزارش مأموران پلیس راهور، فرد بیهوش در حالیکه پشت فرمان یک پراید قرار داشت و خودرو نیز به حاشیه جاده منحرف و با گاردریل برخورد و متوقف شده بود توسط آنها پیدا و با حضور تیم اورژانس در محل به بیمارستان منتقل شده است.

با گذشت چند روز از گزارش خبر اولیه نهایتا بیمار به هوش آمد و در همان اظهارات اولیه گفت که توسط فرد ناشناسی که به عنوان مسافر دربست سوار خودروی وی شده ، با استفاده از نوشیدنی مسموم بیهوش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق بیهوش کن دستگیر شد +عکس

سارق بیهوش کن دستگیر شد +عکس