مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 08:352018-06-19بين الملل

ترامپ: آمریکا کمپ مهاجران نیست


رییس جمهور آمریکا همزمان با تشدید فشارها برای پایان دادن به سیاست جداسازی خانواده های مهاجر در مرز جنوبی آمریکا، تاکید کرد که کشورش "کمپی برای مهاجران" نخواهد بود.

- رییس جمهور آمریکا همزمان با تشدید فشارها برای پایان دادن به سیاست جداسازی خانواده های مهاجر در مرز جنوبی آمریکا، تاکید کرد که کشورش "کمپی برای مهاجران" نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که مقامات ارشد دولت واشنگتن از سیاست "تحمل صفر" دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در برابر افرادی که به صورت غیرقانونی قصد عبور از مرز را دارند، حمایت کرده و تاکید دارند که کودکان در شرایطی توأم با مهربانی و محبت نگهداری می شوند اما انتقادات از جانب گروه های مدافع حقوق بشر و حتی داخل حزب جمهوری خواه و دولت شدت گرفته است.

در حالی که بحران مرز آمریکا به یک چالش انتقادی از ریاست جمهوری ترامپ تبدیل شده اما رییس جمهور آمریکا حتی با وجود اینکه قانونگذاران دموکرات، مقامات دولت واشنگتن را به نگه داشتن کودکان در "قفس هایی" جدا از والدین محبوسشان متهم کرده و عفو بین الملل نیز این اقدام را به "شکنجه" تشبیه کرده، همچنان بر موضع خود ثابت بوده و مخالفت خود را با عبور این خانواده ها از مرز آمریکا ابزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: آمریکا کمپ مهاجران نیست

ترامپ: آمریکا کمپ مهاجران نیست